ΟΚΔΕ - Σπάρτακος
  • Login
  • Αναζήτηση
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français
No Result
View All Result
ΟΚΔΕ - Σπάρτακος
No Result
View All Result
Home Συνέδρια

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΕ 07.02.2015

11 Φεβρουαρίου, 2015
in Συνέδρια

 

Παρόντες/ούσες: Ηλίας Λ., Παντελής Αυθ., Βέρα Ρ., Παναγιώτης Καρδ., Χάρης Μ., Τάσος Αν., Δημήτρης Χαρ., Χριστίνα Π., Μιχάλης Π., Τάσος Γ., Γιάννης Φ., Κλεάνθης Αντ.

Γιώργος Τσ.

 

 

 

Α/ Ενημερώσεις

 1. Καλλιθέα [Παντελής]

-στο Φάληρο, ο σ. Χρήστος έχει ένα κύκλο νεολαίων οι οποίοι προσπαθούν να οργανωθούν σε μια ομάδα. Ακόμα όχι με σαφή πολιτικό χαρακτήρα μιας και είναι ετερογενείς. Είχαν διάφορες σκέψεις, πχ ένα στέκι. Τελικά κατέληξαν στη δημιουργία μιας τοπικής αντιφασιστικής συλλογικότητας

-αυτό έχει μια σειρά οργανωτικών και πολιτικών προϋποθέσεων για να πετύχει. Δεν υπάρχουν στην περιοχή παράδοση και πολιτικά στηρίγματα, υπάρχουν δυσκολίες

-κάναμε την Τετάρτη μια μεγάλη κουβέντα με το σ. Χρήστο (Κούσιαντας, Τάσος Αν. κι εγώ), συζητήσαμε τις προτεραιότητες και τη δική μας κατεύθυνση για μια τέτοια συλλογικότητα

-πρόκειται για τοπική δουλειά με την τοπική λαϊκή νεολαία. Χρειάζεται καθημερινή παρουσία και εμπλοκή, χρειάζονται και νεολαίοι της οργάνωσης να βοηθήσουν σε αυτό. Είναι και η σ. Ζήνα. Γίνεται η πολιτική κουβέντα στον πυρήνα αλλά πρέπει να δει η νεολαία της οργάνωσης πώς μπορεί να βοηθήσει και με δεσμεύσεις. Να δου΄με και τη δουλειά στο Πάντειο

-πχ δεκαπενθήμερες συνεδριάσεις στο Φάληρο

 

Παναγιώτης Καρδ.

-συμφωνώ ότι πρέπει να βάλουμε ένα πλάνο: αρχικά νεολαία σε συνδυασμό με πυρήνα

-χρειάζονται ατομικές χρεώσεις

-Χάρης, Χρήστος, Ζήνα (με βοήθεια από Σπύρο και Ηρώ).

Αυτή η πρόταση χρεώσεων εγκρίθηκε

 

2. Επαρχία [Χριστίνα]

-Ναύπλιο: σήμερα έχει πάει ο σ. Τάκης εκεί, υπάρχει ένας κύκλος ανθρώπων (που είναι στην ΑΝΑΡΣΥΑ, 2 από αυτούς ήταν στην Εργατική Πάλη παλιότερα) που μας ζήτησε ένα κύκλο συζητήσεων. Πρέπει να δώσουμε πολύ έμφαση εκεί

-Ημαθία: λειτουργεί ξανά η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Μας πήρε ο Ασημακόπουλος και μας ζήτησε να ανέβουμε. Επίσης ο σ. Μόχλας και η γυναίκα του θέλουν να έρθουν σε επαφή με την οργάνωσή μας

 

Αποφασίστηκε να ανέβουμε στη Νάουσα όταν φτιάξει λίγο ο καιρός [θα το δούμε στην επόμενη ΚΕ ή ΠΓ].

 

Γιώργος Τσάφος

-έχω πάρει κάποιες αποφάσεις, οι υπεύθυνοι θα πληρώσουν. Είναι μηχανισμός, αυτός που φτιάχτηκε από ΝΔ-ΧΑ

-είναι δολοφονία από ασφάλεια, ΕΥΠ και ΧΑ, έχω δώσει την υπόθεση στον Παπαδάκη. Έχουν φτάσει και στην ΕΥΔΑΠ κι εκεί έχουμε ένοπλους

-η οργάνωση με έχει γράψει και καταστατικά

-ζητάω σεβασμό, κάθε σ/σ πρέπει να έχει εκτίμηση και σεβασμό για τον άλλο σ/σ. Να αρχίσουν να λειτουργούν καταστατικά τα πράγματα

-θα βγουν τα πάντα στην επιφάνεια, με ενδιαφέρει να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι

 

 

Β/ ΑΝΤΑΡΣΥΑ_εσωτερικά

Χριστίνα

[σημ. έκανε μια ενημέρωση από ΚΣΕ (είχε μιλήσε με Τάκη), δεν καταγράφηκε]

Η Συνδιάσκεψη θα γίνει το Μάη, μες τον Μάρτη θα έχει ΠΣΟ

 

Δημήτρης Χάρ.

Να τονιστεί στην ανακοίνωση:

-είχαμε συνέλευση χθες, καμιά 40αριά άτομα. Το ΝΑΡ έλεγε ό,τι έγινε, έγινε. Φεύγουμε μπροστά, έμφαση στο κίνημα, όχι εσωστρέφεια. Φυγή προς τα μπρος, δεν λέει τίποτα για το τι κάνουμε με ΜΑΡΣ. ΑΡΑΣ: ήταν πολύ σαφής ότι η συμπόρευση με ΜΑΡΣ δεν ήταν εκλογική συμμαχία αλλά στρατηγική επιλογή. Το ΣΕΚ στο ίδιο κλίμα με ΝΑΡ, όχι εσωστρέφεια

-ΣΕΚ και ΝΑΡ έχουν διαδικασίες το Μάρτιο

-5 άνθρωποι (4 ανένταχοι και 1 διαφωνών ΝΑΡίτης) μαζί μ’ εμάς: μετωπική σύγκρουση για συμπόρευση. Οι ανένταχτοι αυτοί είναι πολύ ενεργοί αλλά και με αυταπάτες

-μετά τις εκλογές τους πρότεινα κείμενο (το έγραψε ο Μάνος) για το θέμα της συμπόρευσης και της αναγκαιότηατς της αντικαπιταλιστικής φυσιογνωμίας της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, για να πάει για υπογραφές στο σύνολο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Μια βάση έστειλα και ήμουν ανοιχτός. Άρχισε να πέφτει ο ενθουσιασμός

-την Παρασκευή συναντήθηκα με το Χριστόπουλο. Είναι απογοητευμένος αλλά θέλει να ελέγχει και τους άλλους. Περιμένουν και το ΝΑΡ

-χθες συναντηθήκαμε ξανά, εγώ και οι 4, πολλή απογοήτευση

ζητάω 1 βδομάδα παράταση για να κάνω συναντήσεις και με τους 4 χωριστά, κι ας κάνει ό,τι θέλει ο Χριστόπουλος

-μετά, αν μπλοκάρει, να δούμε εναλλακτική. Μπορούμε και μετά να απευθυνθούμε για υπογραφές σε αυτούς

 

Παναγιώτης Κάρδ.

-είχαμε πει να αρχίσουμε από Πατήσια, και με τους δικούς μας εκεί. Μετά υπογραφές πανελλαδικά και δικές μας ενδεικτικά. Και τέλος συνέλευση για πλατφόρμα

-οκ για παράταση. Αλλιώς στο επόμενο ΠΓ να δούμε το plan b. Έχουμε κάνει ήδη στο ΠΓ μια χαρτογράφηση, και πανελλαδικά

-αν αποτύχει με Πατήσια, αναλαμβάνει η οργάνωση πιο κεντρικά. Και μετά η ίδια διαδικασία

 

Παντελής

Τι πρόβλημα έχουμε στα Πατήσια

α. περιεχόμενο κειμένου ή β. Πρόβλημα απαγκίστρωσης από ΝΑΡ;

 

Δημήτρης Χάρ.

Δεν υπάρχει στην ουσία διαφωνία με το κείμενο. Θα γίνουν αλλαγές, το πρόβλημα είναι ότι στην ουσία οι συγκεκριμένοι ήταν περιφέρεια του ΝΑΡ. Και στη Συνδιάσκεψη στηρίχτηκαν στο ΝΑΡ, ειδικά τον Χριστόπουλο τον χρησιμοποιεί το ΝΑΡ. Στην ουσία μόνο ο Χριστόπουλος έχει πρόβλημα απαγκίστρωσης από το ΝΑΡ αλλά επηρεάζει και τους υπόλοιπους

 

Γιάννης Φ.

Ας μην βιαστούμε, καλύτερα να πετύχει η μεθόδευση

 

Απόφαση

Κινούμαστε με τη λογική που περιγράφηκε παραπάνω [Καρδαμίτσης, Χαροντάκης]

 

 

Γ/ Συγκυρία, κινητοποιήσεις

Παντελής

-πρέπει να εκτιμήσουμε ποια είναι τα επίδικα της περιόδου και τη στάση μας απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ. Με αυτό τον τρόπο θα καθορίσουμε και τη στάση μας στις κινητοποιήσεις

1. δεν έχουμε απλώς μια κυβερνητική αλλαγή, φαίνεται από το γεγονός ότι με τις πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης στο ζήτημα του χρέους διαμορφώνεται διεύρυνση της απήχησής της.

1α. εκφράζει ταυτόχρονα τις ελπίδες και τις αυταπάτες του κόσμου

1β. εκφράζει επιδιώξεις της άρχουσας τάξης τις οποίες δεν μπορούσε να εκπληρώσει το προηγούμενο αστικό προσωπικό, πχ καλύτερο μοίρασμα του πλεονάσματος μεταξύ ντόπιων και ευρωπαίων καπιταλιστών. Η αστική τάξη θα επιχειρήσει πιθανότατα να τιθασεύσει το ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα δεν θα επιτρέψει στα λαϊκά και εργατικά στρώματα να εκδηλώσουν τις προσδοκίες τους και τις διεκδικήσεις τους (που δεν είναι απαραίτητα συνειδητές).

-υπάρχει αδυναμία από όλο το πολιτικό φάσμα να τοποθετηθεί στη νέα κατάσταση, από το ΚΚΕ ως τη ΝΔ

2. το ζήτημα είναι πώς κινούμαστε: α. ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει ίδια λιτότητα και τρομοκρατία ή β. Κίνημα σπρωξίματος του ΣΥΡΙΖΑ για την εφαρμογή των εργατικών διεκδικήσεων.

Υπάρχει και εντός της ΑΝΤΑΡΣΥΑ αυτή η διαφωνία, πχ η ΑΡΑΝ μιλάει για σεβασμό της δημοκρατικής επιλογής του λαού, ενώ το ΣΕΚ λέει ότι δεν μπορούμε να έχουμε σεβασμό στην αστική νομιμότητα αλλά σύγκρουση με αυτές τις επιλογές. Το ΝΑΡ λέει ότι πρέπει να καλούμε να βγουν όλοι στους δρόμους για να απαιτήσουμε ο ΣΥΡΙΖΑ να υλοποιήσει τα εργατικά αιτήματα, ενώ το ΣΕΚ να πούμε όλοι στους δρόμους για σύγκρουση υπέρ των εργατικών συμφερόντων. Όσον αφορά την πολιτική διατύπωση έχει δίκιο το ΣΕΚ, αλλά αυτό που θα συμβεί, ως μηχανισμός κίνησης του κινήματος, είναι αυτό που λέει ο Δραγανίγος (ΝΑΡ)

3. πώς πάμε στις κινητοποιήσεις; πώς διαμορφώνονται τα αιτήματα;

3β. αιτήματα. Η ΑΔΕΔΥ έβγαλε ανακοίνωση με διεκδικήσεις η οποία ψηφίστηκε από ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΚ και Παρεμβάσεις. Δεν ψήφισαν το ΚΚΕ που έλεγε να μην βγει καμία ανακοίνωση, η ΝΔ η οποία δεν ήθελε να γίνεται κριτική στην προηγούμενη πολιτική και ο Μπαλασόπουλος γιατί παρεξηγήθηκε που δεν προτάθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ να είναι υποψήφιος με αυτόν.

Δεν μπήκε από τις Παρεμβάσεις ότι η ανακοίνωση θα πρέπει να περιέχει το δικό τους φουλ πρόγραμμα αλλά να αποτελεί αποδελτίωση των αιτημάτων που παλεύτηκαν στα κινήματα το προηγούμενο διάστημα, το 2014. Το σκληρό ΝΑΡ αντιδρά. Η απάντηση της Ζέττας… (σημ. δεν πρόλαβε να καταγραφεί στα πρακτικά).

Αν θέλουμε αντιπολίτευση από την πρώτη μέρα, πρέπει να πάμε με αυτά που ζητάει ο κόσμος στους χώρους

3α. κινητοποιήσεις. Το ΣΕΚ λέει ότι δεν μπορούμε να γίνουμε ουρά των κινητοποιήσεων που καλεί ο ΣΥΡΙΖΑ, να πάμε μόνο στην ΕΡΤ στις 11/02. Διαφωνώ με αυτή την άποψη. Χρειάζεται συνθετική αντιμετώπιση, θυμίζει πλατείες-αγανακτισμένους. Καλώς ή κακώς, τώρα το κεντρικό επικαλύπτει τους επιμέρους αγώνες. Πρέπει, στις 11/02, να στηρίξουμε την κεντρική κινητοποίηση. Η μόνη διαφοροποίηση που θα έβλεπα με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι ότι καλούμε και στις δύο κινητοποιήσεις και όχι απλώς στηρίζουμε εκείνη στην ΕΡΤ.

 

Σημ. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στις 11/02, καλεί στις 18:30 στα Προπύλαια και πορεία προς Βουλή και ΕΕ, ενώ στηρίζει την κινητοποίηση στις 17:00 στην ΕΡΤ.

 

Δημήτρης Χάρ.

-είχα μια συζήτηση με τον Πίττα στη συνέλευση της τοπικής για το αν, την Πέμπτη, θα έπρεπε να ήμασταν στην κινητοποίηση στο Σύνταγμα. Εγώ είπα ότι έπρεπε να είχαμε πάει με το υλικό μας ενώ εκείνος υποστήριζε ότι έτσι στηρίζουμε το ΣΥΡΙΖΑ

-πρέπει να προσέξουμε τα ραντεβού της ελίτ: προγραμματικές δηλώσεις, eurogroup, συνάντηση Ομπάμα με Μέρκελ, G20. Την Πέμπτη είναι τυπικά το όριο

-από τα δημοσιεύματα φαίνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν σκοπεύει να ζητήσει παράταση του προγράμματος. Η ΕΚΤ θα απαντήσει με περιορισμό της κίνησης κεφαλαίων, θα αρχίσει κλίμα πιστωτικής ασφυξίας με σκοπό την τρομοκράτηση

-οι γερμανοί δουλεύουν διάφορα σενάρια. Το ένα είναι να μείνει η Ελλάδα χωρίς πιστωτικές ώστε να πιεστεί και να υπογράψει, όπως έγινε στην Κύπρο. Αυτό είναι άμεσο και θα διαμορφώσει διαφορετικό πολιτικό κλίμα. Μισθοί και συντάξεις θα δίνονται ώστε να μην βγει ο κόσμος στο δρόμο. Να είμαστε σε ετοιμότητα, να σκεφτούμε άμεσα τι λέμε και τι κάνουμε

 

Ηλίας

-οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και υπάρχουν κομβικές ημερομηνίες. Όντως δεν πρόκειται περί απλής εναλλαγής κυβέρνησης. Μέσα σε μια βδομάδα, σύμφωνα έρευνα του ΠΑΜΑΚ, φάνηκε το κλίμα νομιμοποίησης της νέας κυβέρνησης. Οι ευρωπαϊκοί μηχανισμοί θα είναι αμείλικτοι για να το καταστείλουν εν τη γενέσει του

-πριν δύο χρόνια, ο Βαρουφάκης έλεγε για την Κύπρο “μην ψαρώνετε, η ΕΕ μπλοφάρει”

-χθες, ο Τσίπρας ήταν μαζεμένος απέναντι στις δηλώσεις της Κωνσταντοπούλου

-έχει δίκιο ο Παντελής, άλλο τι λέμε και άλλο τι συμβαίνει. Ο κόσμος ενστικτωδώς καταλαβαίνει τι παίζει και θέλει, σε αυτή τη φάση, να στηρίξει την κυβέρνηση. Πρέπει να είμαστε στις κινητοποιήσεις

-αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να δώσουμε τη μάχη να κατέβουν στο Σύνταγμα το κομμάτια των εργαζομένων που πρωταγωνίστησαν το προηγούμενο διάστημα

-ένα “εντυπωσιακό” γεγονός: χθες στα δικαστήρια, στη δίκη της ΠΟΕ-ΟΤΑ εμφανίστηκαν και οι ΑΝΕΛ

 

Γιάννης Φ.

-δεν είναι ίδια τα πράγματα, έστω κι αν η αστική τάξη στηρίζεται τώρα στο ΣΥΡΙΖΑ μη έχοντας άλλη επιλογή

-από τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζει τα μεγαθήρια, εμείς πρέπει να στηρίξουμε χωρίς εννοείται να ταυτιζόμαστε. Να πάμε στις κινητοποιήσεις με δικό μας υλικό, συνθήματα, κτλ. Η αποχή θα ήταν αναχωρητισμός και καταστροφική

 

Τάσος Γ.

-σοβαρή πολιτική μεταβολή, αν και ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει ήδη υποχωρήσεις από πριν τις εκλογές. Ο κόσμος όμως έχει αναθαρρήσει από τις πρώτες συνεντεύξεις των υπουργών. Το πιο βασικό είναι ότι νιώθουν να μπαίνει πάτος στο βαρέλι και να μην χειροτερεύει άλλο η κατάσταση

-η αντιπαράθεση με τους μηχανισμούς της ΕΕ είναι κάτι σημαντικό

-η ανακοίνωση του ΝΡΑ προσπαθεί να αποδομήσει την κυρίαρχη ιδεολογία στη Γαλλία σχετικά με το ελληνικό χρέος

-επιθέσεις απέξω στον Καμμένο περί ρατσισμού. Προφανώς και διαφωνούμε με τον Καμμένο, με στάση του στα Ίμια, αλλά τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα αποτελούν προπαγάνδα ενάντια στη νέα κυβέρνηση. Αλλιώς γιατί το θυμήθηκαν τώρα; Το ΛΑΟΣ τι ήταν;

-προφανώς πρέπει να κατέβουμε στην κινητοποίηση, με το υλικό μας ως οργάνωση. Είναι σωστές και οι άλλες κινητοποιήσεις αλλά η κομβική είναι η κεντρική

 

Παναγιώτης Καρ.

-για κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: αλλαγές επικοινωνιακής πολιτικής.

Ο Σκουρλέτης αρχικά έλεγε για άμεση επαναφορά του κατώτατου μισθού και μετά ότι θα γίνει σταδιακά. Ο Μπαλτάς, σε σύγκρουση με τον Κουράκη, δεν παίρνει οριστικά πίσω την τράπεζα θεμάτων και δεν αποσυνδέει τους βαθμούς της Α’ και της Β’ λυκείου από τις πανελλήνιες. Δεν θέλει στην ουσία να έρθει σε σύγκρουση με τους φροντιστηριάρχες και την παραπαιδεία.

Άρα πρέπει να υποστηρίξουμε όλες τις κινητοποιήσεις που θα προκύψουν ως αντίδραση στις κωλοτούμπες του ΣΥΡΙΖΑ

-έχουμε να κάνουμε με την εξής αντίφαση: κίνημα υποστήριξης της κυβέρνησης ή κίνημα ταξικής αντιπολίτευσης; Περιπλέκεται από το γεγονός ότι ο κόσμος κατεβαίνει αυθόρμητα στο δρόμο

-χρειάζεται προσοχή σε 2 πράγματα

1. ο ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται να προωθήσει τη γραμμή των επιτροπών στήριξης της κυβέρνησης. Το κίνημα δεν μπορεί να κινείται με βάση τις προτεραιότητες της κυβέρνησης. Εδώ έχει δίκιο το ΣΕΚ

2. η ΑΡΑΝ έχει αντίστροφη πορεία από πριν τις εκλογές. Η ανακοίνωσή της αποτελεί επί της ουσίας κριτική στήριξη στο ΣΥΡΙΖΑ

-η δική μας κατεύθυνση πρέπει να έχει ως βασικό γνώμονα ότι το κίνημα δεν μπορεί να ακολουθεί τις προτεραιότητες της κυβέρνησης. Όντως ο κόσμος κατεβαίνει στις κινητοποιήσεις και για αυτό πρέπει να παρέμβουμε

-για τις 11/02 συμφωνώ με τον Ηλία, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την κινητοποίηση στην ΕΡΤ. Να μιλήσουμε και με το ΣΕΚ, μπορούμε να προτείνουμε η κινητοποίηση στην ΕΡΤ να κατέβει μετά στη Βουλή για τη διεκδίκηση των αιτημάτων τους (επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων, κα). Όχι γενικώς στο Σύνταγμα αλλά να προτείνουμε το σχεδιασμό της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

-προφανώς δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τις κινητοποιήσεις, αλλά θέλει προσοχή. Να έχουμε στο μυαλό πως ό,τι και να πούμε, θα παιχτούν ως κινητοποιήσεις υποστήριξης της κυβέρνησης

 

Τάσος Αν.

-χρειάζεται τοποθέτηση και στα κεντρικά πολιτικά ζητήματα (π.χ. τί είναι ή τί εκφράζει η υποτιθέμενη “διαπραγμάτευση”) όχι μόνο στα τακτικά (π.χ. σε ποιά διαδήλωση να πάμε).

-η ανακοίνωση του ΠΓ για τα αποτελέσματα των εκλογών είναι καλή αλλά δεν γίνεται κατανοητή στον κόσμο και εμπεριέχει φόρμουλες που δεν ανταποκρίνονται στη στάση μας, πχ όταν δηλώνουμε απλώς “αντιπολίτευση”, με την κατά τάλλα σωστή, αλλά κωδική φόρμουλα της “εργατικής αντιπολίτευσης”. Πρέπει να έχουμε ένα μπούσουλα

-ο κόσμος δεν κατεβαίνει στο δρόμο για να υποστηρίξει την κυβέρνηση γενικά αλλά για να την υποστηρίξει στη σύγκρουση με την ΕΕ. Κάτι για το οποίο κι εμείς πρέπει να τη στηρίξουμε, στο μέτρο που καταλαβαίνουμε και το αναλύουμε (βλ. Και την ανακοίνωση για τις εκλογές) ως διεθλασμένη ταξική αντιπαράθεση.

-να είμαστε καθαροί. Τα κινήματα στο εξωτερικό για αλληλεγγύη στην Ελλάδα γίνονται με ταξικό κριτήριο, όχι για τον Τσίπρα  ούτε γενικά ως αλληλεγγύη, γιατί η κρίση είναι καπιταλιστική, όχι ελληνική, και η αμφισβήτηση της διαχείρισής της αφορά τους εργαζόμενους, όχι τους Έλληνες.

-πρέπει να ξεκαθαρίσουμε με ποιον είμαστε στη σύγκρουση του ΣΥΡΙΖΑ με τα μεγάλα θηρία της ΕΕ. Σύσσωμη η ευρωπαϊκή ελίτ θα κάνει ό,τι μπορεί για να τους λυγίσει. Αυτή η αντιπαράθεση, με τη μορφή υποτιθέμενης “διαπραγμάτευσης”, δεν είναι επομένως ψέτικη.

-έχουμε καθήκον, και στο εσωτερικό της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, να αναδείξουμε ζητήματα για το χρέος και τον έλεγχό του, την ΕΚΤ, κα

-οι ευρωπαικές ελίτ φοβούνται ότι αν υποχωρήσουν έστω και λίγο, όχι απλώς θα ανοίξει η όρεξη και σε άλλους, αλλά θα διαλυθεί και όλο το σύστημα γύρω από το ευρώ

-άρα θα πρέπει α. να έχουμε δημόσια τοποθέτηση για όλα και εναντίον του υποχωρητισμού, β. να κάνουμε το παν ώστε αυτές οι τοποθετήσεις μας να είναι σαφείς. Να μην φοβόμαστε, όπως το ΚΚΕ, να πάρουμε θέση στην αντιπαράθεση με την ΕΕ ή να λέμε με ποια μέτρα είμαστε και με ποια συγκρουόμαστε και γ. σύνδεση με το ευρωπαϊκό εργατικό κίνημα. Να το ανοίξουμε τώρα και να μην το αφήσουμε να ξανακλείσει

 

 

Χριστίνα

-ένα σχόλιο: δεν έχουμε να διαλέξουμε καμία μεριά, ούτε με το ΣΥΡΙΖΑ ούτε με τις ευρωπαϊκές αστικές τάξεις. Πρόκειται γα διαπραγμάτευση, όχι για κάποια σφοδρή σύγκρουση

-ακόμα κι αν όντως ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει ελπίδες και αυταπάτες της εργατικής τάξης, δεν είναι μια κυβέρνηση των εργαζομένων. Ακόμα και σε απλά ζητήματα (πχ τράπεζα θεμάτων) που δεν πιέζεται από ΕΕ, αρχίζει να κάνει πίσω

-αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κατεβαίνουμε στις κινητοποιήσεις. Πάμε και βάζουμε το δικό μας λόγο και αιτήματα, όχι απλώς διαδηλώνουμε. Να μην βιαστούμε όμως να συγκρίνουμε αυτές τις κινητοποιήσεις με τις πλατείες-αγανακτισμένους, δεν είναι το ίδιο πράγμα

-το ζήτημα είναι τι στόχο θέλουμε να έχουν αυτές οι κινητοποιήσεις και βέβαια αν αρκούν. Χρειάζονται και εργατικές κινητοποιήσεις για να διεκδικήσουμε. Το εργατικό κίνημα και οι καταπιεσμένοι να βγουν μπροστά, να εκμεταλλευτούμε την ελπίδα, την ανεβασμένη ίσως αυτοπεποίθηση για να πετύχουμε νίκες. Δεν μπορεί να τις κάνει η κυβέρνηση

-αιχμή πρέπει να είναι η διαγραφή του χρέους, δεν θέλουμε διαπραγμάτευση αλλά μονομερείς ενέργειες. Καμπάνια για διαγραφή

-δεν μπορούμε να αρκούμαστε στο ένστικτο του κόσμου που κατεβαίνει στις κινητοποιήσεις, επίδικο να πάει ένα βήμα πιο πέρα, να διεκδικήσει. Να κατεβαίνουμε ενωτικά με τον κόσμο που διαδηλώνει αλλά να έχουμε στο μυαλό μας ότι τις καλεί και ο ΣΥΡΙΖΑ (άμεσα ή έμμεσα) αυτές τις κινητοποιήσεις. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ενιαίο μέτωπο με το ΣΥΡΙΖΑ (ως κόμμα όχι τον κόσμο του) όπως και πριν τις εκλογές, δεν μπορούμε να ξεχνάμε ότι είναι κυβέρνηση

-προφανώς δεν λέω να βάλουμε (τώρα τουλάχιστον) αίτημα να πέσει η κυβέρνηση, δεν πρέπει. Να πούμε ότι το κίνημα έχει τον πάνω λόγο, ταξική αντιπολίτευση

 

Βέρα

-έχει αλλάξει ο τρόπος που βλέπει ο κόσμος διεθνώς το ζήτημα χρέους

-η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να βγει προς τα έξω με σύνθημα “καμία διαπραγμάτευση-διαγραφή του χρέους”. Η διαγραφή δεν είναι ένα ζήτημα το οποίο το έβαλε απλώς η αριστερά, αλλά υιοθετήθηκε από κόσμο στις πλατείες και σε γειτονιές

-είναι δύσκολο να πούμε τι στάση θα έχουμε απέναντι στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ γενικά. Δε λέω να βγούμε στα κάγκελα αλλά πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση, είμαστε ενάντια στην κυβέρνηση ήδη (μισθοί, στρατόπεδα συγκέντρωσης), αν κάνει κάτι σωστό οκ

-προφανώς πρέπει να κατέβουμε στις κινητοποιήσεις αλλά όχι με στόχο τη σταθερότητα. Δεν θέλουμε πολιτική σταθερότητα

-λόγο μας να είναι τα αιτήματα της προηγούμενης περιόδου και αυτά να μπουν μπροστά

-από εδώ και πέρα αλλάζει ο ρόλος των σ/σ μας στα κινήματα βάσης, πχ στο Βύρωνα υπήρξε κάποιος που είπε ότι δεν χρειάζεται πλέον αντιφασιστικό κίνημα αφού έχουμε αριστερή κυβέρνηση.

Τέτοιες απόψεις και πρακτικές θα αποτελέσουν εμπόδιο στο να ξεσηκώσουμε τον κόσμο και να βγει στο δρόμο στο άμεσο διάστημα

-για ζήτημα ΕΡΤ, αντικειμενικά οι δύο κινητοποιήσεις λειτουργούν αντιπαραθετικά

-δεν μπορούμε να είμαστε σε καμία μεριά της αντιπαράθεσης στο eurogroup. Διαγραφή του χρέους. Να μην μπούμε σε αυτό το δίπολο

 

Μιχάλης

-μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν πολλές φωνές. Μπορεί να μην βλέπω ακόμα κακοπροαίρετα την κυβέρνηση αλλά την αντιλαμβάνομαι σαν θέατρο με διαφορετικούς ρόλους

-το ζήτημα είναι να μην πάμε ένα βήμα μπρος και δύο βήματα πίσω

-μπορεί να μην φαίνεται να συνθηκολογεί αυτή τη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά αν η κατάσταση είναι πιεστική, εντός διμήνου θα το κάνει

-πρέπει να συμμετέχουμε και στις δύο κινητοποιήσεις στις 11/02 αλλά αν μπει δίπολο Σύνταγμα ή ΕΡΤ, καλύτερα να πάμε Σύνταγμα με την έννοια ότι θα είναι πιο ετερόκλητο το πλήθος. Να μην αφήσουμε χώρους στους άλλους (πχ φασίστες). Στην ΕΡΤ θα έχει κυρίως κόσμο της αριστεράς

 

Δημήτρης Χάρ.

-αν προσπαθήσουμε να εξετάσουμε λίγο την πραγματικότητα, και αν υποθέσουμε ότι πάμε σε περίοδο πιστοληπτικής ασφυξίας, τότε ο ΣΥΡΙΖΑ, σε πολύ χαμηλή κλίμακα, δουλεύει δύο τινά, ή δημοψήφισμα ή εκλογές

-τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα, θα πρέπει να βλέπουμε την κατάσταση δυναμικά και όχι μέρα με τη μέρα

 

Παντελής

-κάνουμε σήμερα μια κουβέντα που είναι απολύτως φυσιολογική

-δεν τρέφουμε καμία αυταπάτη ούτε για την πολιτική ούτε για τις δυνατότητες που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε ως κόμμα είτε ως γραφειοκρατία.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει σχεδιάσει όλα τα στάδια συμβιβασμού ώστε να μην επέλθει η ρήξη με την ΕΕ

-αυτό δεν σημαίνει ότι όλα αυτό που συμβαίνει είναι fake, δηλαδή υπάρχει σύγκρουση ΕΕ-ΣΥΡΙΖΑ. Ποια είναι αυτή; Όχι για το αν θα έχουμε νέο πρόγραμμα, θα έχουμε, αλλά με ποια διαδικασία θα προκύψει αυτό. Η γέφυρα που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει όχι συζήτηση με την τρόικα, όχι σε εκκρεμότητες του προηγούμενου σχεδίου, δικά μας έντοκα γραμμάτια. Και τον Ιούνιο νέο πρόγραμμα, χωρίς βέβαια αυταπάτες για εμάς για το πρόγραμμα αυτό

-το θέμα είναι ότι το εργατικό κίνημα το ενδιαφέρει η κατάληξη της σύγκρουσης αυτής για τη διαδικασία. Προφανώς δεν είναι το ζήτημα να πάρουμε το μέρος της κυβέρνησης στη σύγκρουση, αλλά να πούμε καμία υποχώρηση στις ανάγκες του κόσμου, καμία υποχώρηση στο ότι έχει τελειώσει το προηγούμενο πρόγραμμα, ο κόσμος της εργασίας να είναι σε κινητοποίηση. Για αυτό και η ΕΡΤ πρέπει στις 11/02 να είναι έξω από το Σύνταγμα. Δεν είναι όμως αδιάφορη η εξέλιξη της σύγκρουσης

-κανονικά θα έπρεπε ο πρωθυπουργός, που βγήκε με 37%, να βγει και να κάνει διάγγελμα πως ο κόσμος πρέπει να βγει στο δρόμο αντί να λέει ψυχραιμία. Θα του κάνουμε κριτική σε αυτό

-τα ζητήματα δεν μπαίνουν σε σχέση με την κυβέρνηση και τις προτεραιότητές της, είναι δεδομένη η ταξική ανεξαρτησία και έτσι θα κατέβουμε στις διαδηλώσεις

-υπάρχει ένα παγκόσμιο θέμα, ότι η λογική της χοντρής δημοσιονομικής πειθαρχίας χωρίς ελλείμματα έχει τελειώσει. Αυτό, η αστική τάξη θέλει να το διορθώσει. Σύγκρουση ΗΠΑ-Γερμανίας: πρώτο βήμα η ποσοτική χαλάρωση. Η Ελλάδα θα ήθελε να το εκμεταλλευτεί αυτό αλλά δεν ξέρουν πώς θα τους βγει.

Βλ. το παράδειγμα Μοσαντέκ στο Ιράν [περιγράφηκε αλλά δεν καταγράφηκε]

 

Ηλίας

-κανείς εδώ δεν έχει αυταπάτες για το ΣΥΡΙΖΑ, αυτό είναι καθαρό

-όντως έχει δίκιο ο Παντελής: η αστική τάξη θέλει να εκμεταλλευτεί διεθνείς αντιδράσεις, αλλά και οι κίνδυνοι είναι υπαρκτοί (πχ Ισπανία)

-άρα είναι καθαρό ότι η σύγκρουση δεν είναι μεταξύ ΣΎΡΙΖΑ-ευρωπαϊκής αστικής τάξης, αλλά πλούσιοι-φτωχοί

-πάμε με δικά μας συνθήματα και προσπαθούμε να κατεβάσουμε τα συνδικάτα μας. Ως αιχμή πρέπει να έχουμε “διαγραφή του χρέους, ακόμα και μονομερώς”

-συμφωνώ με Παντελή, έχει σημασία η σύγκρουση για τη διαδικασία

 

Τάσος Αν.

-να προσδιορίσουμε τις διαφωνίες μας εδώ μεταξύ μας: στη σύγκρουση ΣΥΡΙΖΑ- ευρωπαϊκή ελίτ πρέπει να είμαστε καθαροί, να πάρουμε θέση, δεν μπορούμε να είμαστε ουδέτεροι, με την ιδέα ότι δεν υπάρχει πραγματική αντιπαράθεση, ότι είναι θέατρο, ή θα μας πουλήσουν ούτως ή άλλως, ή ακόμα επειδή θα περνούσε μέσα από μια υποτιθέμενη “διαπραγμάτευση”: στο δίπολο εμείς είμαστε κατά της ευρωπαϊκής ελίτ. Το να κάνουμε γενική προπαγάνδα με τα αιτήματά μας χωρίς να παίρνουμε θέση στο συγκεκριμένο επίδικο (“όχι στα μνημόνια”), που είναι και αυτό που κινητοποιεί τους ανθρώπους και που πιέζει και τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι για μένα υπεκφυγή. Και οι υπεκφυγές μεταφράζονται για τους ανθρώπους ως αυτό που είναι, ως άρνηση της συγκεκριμένης σύγκρουσης στη συγκερικριμένη κατάσταση.

-ο κόσμος δεν υποστηρίζει γενικά την κυβέρνηση αλλά τη σύγκρουση που θεωρεί ότι πάει να κάνει.

 

Παναγιώτης Καρδ.

-δεν μπορούμε να μιλάμε κατά τη γνώμη για σύγκρουση πλουσίων-φτωχών στη συγκεκριμένη περίπτωση. Πρόκειται για σύγκρουση στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης που γίνεται για τη διαχείριση της καπιταλιστικής κρίσης

-άρα, σε αυτό το πλαίσιο, δεν είναι ουδέτερες ή τυχαίες οι υποχωρήσεις που έχουν ήδη γίνει από μεριάς κυβέρνησης

-επομένως πρέπει να υπάρχει ανεξάρτητη πολιτική από τις προτεραιότητες της κυβέρνησης, να θέτουμε τα αιτήματα “καμία διαπραγμάτευση, διαγραφή του χρέους”. Να υπάρχει ανεξάρτητη εργατική/ταξική πολιτική

-είναι καίριο να μην συμβάλουμε στην αυταπάτη για την εξέλιξη της διαπραγμάευσης

 

Χριστίνα

-πολύ λίγα από τη συνομιλία μου με το σ. Τάκη, σε σχέση και με την κουβέντα για το ίδιο θέμα στην ΚΣΕ. Μου είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί δεν θα μπορεί να διαπραγματευτεί τίποτα από όσα λέει. Το ΝΑΡ μιλάει γενικόλογα, οι ΑΡΑΝ/ΑΡΑΣ μιλάνε για ένα light πρόγραμμα με βάση τα όσα ζητάει ο κόσμος τώρα και πάνω σε αυτό βέβαια να στηθούν οι συμμαχίες μας. Το ΣΕΚ καταλήγει να ασχολείται μόνο με χώρους που έχει μια κάποια δύναμη

-κατά τη γνώμη μου, δεν έχουμε λόγο να πάρουμε θέση, δεν μιλάμε για κάποια σφοδρή σύγκρουση αλλά για μια διαπραγμάτευση. Να βάζουμε προμετωπίδα “καμία διαπραγμάτευση, διαγραφή του χρέους, μονομερείς ενέργειες”

 

Παντελής

αν λέμε ότι δεν μας ενδιαφέρει η διαπραγμάτευση, είναι σαν να λέμε ότι δεν μας ενδιαφέρει ή όχι αν θα συνεχιστεί ή θα τελειώσει το μνημόνια

 

Παναγιώτης Κάρδ.

Δεν λέμε αυτό αλλά ότι στη σύγκρουση αυτή χρειάζεται ανεξάρτητη ταξική πολιτική που δεν χωράει διαπραγμάτευση

 

Τάσος Αν.

Νομίζω ότι αυτό είναι βερμπαλισμός, για να μην πάρουμε θέση στο επίδικο! Αν τα δύο μέρη της υποτιθέμνης “διαπραγμάτευσης” εκφράζουν διαφορετικά κοινωνικά πράγματα (και ταξικά, όπως το γράψαμε στον απολογισμό των εκλογών), ανεξάρτητη ταξική πολιτική δεν είναι η αδιαφορία για το ποιά μεριά θα επιβληθεί, αλλά οι όροι με τους οποίους η δική μας πλευρά θα μπορούσε να επιβληθεί -ιδιαίτερα αν δεν της έχουμε εμπιστοσύνη! Έτσι, άλλωστε, μάλλον το βλέπει και ο κόσμος που κινητοποιείται και που δεν πιστεύει ότι αρκεί η πειθώ (“διαπραγμάτευση”) και ότι χρειάζεται μάλλον και συσχετισμός δύναμης και για αυτό κινητοποιείται -όσο κινητοποιείται!

 

Βέρα

-θεωρώ ότι δεν υπάρχει σύγκρουση σε εξέλιξη, αλλά διαπραγμάτευση

-έχουμε συμμετάσχει σε πορεία (αγανακτισμένοι) ενάντια στα συνδικάτα

-υπάρχει ουσιώδεις διαφορά  μεταξύ σύγκρουσης και διαπραγμάτευσης

 

Γιάννης Φ.

-η διαπραγμάτευση είναι σύγκρουση. Η κυβέρνηση δεν σκοπεύει να τσακίσει το κεφάλαιο αλλά να κάνει την κατάσταση λίγο καλύτερή

-εμείς πρέπει να έχουμε θέση γιατί, αν ηττηθεί, θα πάνε όλα πίσω

-τα επιμέρους, που έβαλε και ο Παναγιώτης (πχ εκπαίδευση) έχουμε το περιθώριο να τα παλέψουμε όσο θέλουμε. Έχουμε το χρόνο να βάλουμε και το ζήτημα της διαγραφής του χρέους

 

Γιώργος Τσ.

-δεν είναι ανάγκη να ακολουθούμε την πολιτική που ασκείται αυτή τη στιγμή

-έχουμε κάποια στάνταρ, πχ συμβούλια, παραγωγή

-δεν μας νοιάζουν οι κόντρες, να δούμε μπροστά. Διεθνισμός

-θέλω να μάθω τι γίνεται στη Ν.Ευρώπη. Χαμός

 

Κλεάνθης

-συγγνώμη που άργησα και δεν έχω ακούσει όλη την κουβέντα, αλλά έδινα μάθημα

-Δύο πράγματα ήθελα να προσθέσω μιας και δεν έχω καθόλου εικόνα για την κουβέντα. 1)Στις επερχόμενες κινητοποιήσεις να δώσουμε τη μάχη για να ξακαθαρίσουμε ότι ο εχθρός του κινήματος είναι ακόμα στη Βουλή. Δεν συμμετέχουμε σε συγκεντρώσεις επικρότησης αλλά διαμαρτυρίας για την ανατροπή της κυβέρνησης. 2)Να πιέσουμε ενάντια στην τεχνητή συνέχεια που δίνεται από την Ανταρσύα στο project Ανταρσύα-Μαρς.

 

Χάρης

-πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το πώς ορίζουμε τη Συνδιάσκεψη, τείνω σε συμφωνία με τον Καρδαμίτση

-στον κόσμο στις πορείες, λέμε ότι οκ, ο ΣΥΡΙΖΑ άνοιξε τη διαπραγμάτευση αλλά εκείνο που θα την ολοκληρώσει δεν είναι άλλο από το κίνημα. Δεν έχουμε αυταπάτες ότι μπορεί να το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, πίεση για επιβολή των διεκδικήσεων του κινήματος

 

 

Αποφάσεις

-στις 11/02 στηρίζουμε και τις 2 κινητοποιήσεις [ΕΡΤ, Προπύλαια-πορεία προς το Σύνταγμα]. Στηρίζουμε και προτείνουμε την κίνηση της ΕΡΤ προς τη διαδήλωση στη Βουλή.

Χωριστή προσυγκέντρωση ΑΝΤΑΡΣΥΑ στα Προπύλαια, με δικά μας υλικά

-πρακτικά για εμάς:

1.πυρήνας βορείων και δημοσιογράφοι στην ΕΡΤ, οι υπόλοιποι στα Προπύλαια

2. δικό μας πανώ στην κινητοποίηση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στα Προπύλαια και την πορεία προς τη βουλή

(δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω από την ικανοποίηση των εργατικών αναγκών)

-αν υπάρξει έκτακτη εξέλιξη σε πολιτική κατάσταση, τότε επόμενη ΚΕ σε 15 μέρες. Αλλιώς σε 3 βδομάδες

-η ΚΕ καλεί τη Συντακτική Επιτροπή του Σπάρτακου να συναντηθεί ώστε να βγει το νέο τεύχος

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ShareTweetSend

Related Posts

No Content Available

Newsletter

Λέσχη Σπάρτακος
Λέσχη Σπάρτακος

Λέσχη Σπάρτακος

11 Νοεμβρίου, 2025

Η Λέσχη Σπάρτακος του Σαββάτου 15 Νοέμβρη 2025 είναι αφιερωμένη στο πολιτικό τραγούδι, ένα μουσικό κύμα που εμπνεύστηκε και ενέπνευσε...

Read more
Να αποτρέψουμε τις διαγραφές φοιτητών

Να αποτρέψουμε τις διαγραφές φοιτητών

9 Νοεμβρίου, 2025
14-15 Νοεμβρίου: ανοιχτή εκδήλωση για τα εργατικά ατυχήματα από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας

14-15 Νοεμβρίου: ανοιχτή εκδήλωση για τα εργατικά ατυχήματα από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας

8 Νοεμβρίου, 2025
Για την επιτυχία μιας Γενικής Απεργίας

Για την επιτυχία μιας Γενικής Απεργίας

4 Νοεμβρίου, 2025
Αντιφασιστική συγκέντρωση και πορεία το ΣΑΒΒΑΤΟ 1 Νοέμβρη, 6 μμ, Πλατεία ΗΣΑΠ Ν. Ηρακλείου

Αντιφασιστική συγκέντρωση και πορεία το Σάββατο 1 Νοέμβρη, 6 μ.μ., Πλατεία ΗΣΑΠ Ν. Ηράκλειο!

30 Οκτωβρίου, 2025

Ιστορικό

Αναζήτηση

No Result
View All Result

Εγγραφείτε στο Newsletter!

© 2023 ΟΚΔΕ - ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français

© 2023 ΟΚΔΕ - ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?