ΟΚΔΕ - Σπάρτακος
  • Login
  • Αναζήτηση
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français
No Result
View All Result
ΟΚΔΕ - Σπάρτακος
No Result
View All Result
Home Συνέδρια

Πρακτικά ΚΕ 8/11/2020

1 Μαρτίου, 2021
in Συνέδρια

Παρόντες/ούσες: Φανή, Μάνος, Βάλια, Γιάννα, Βέρα, Δημήτρης, Νικόλας, Αλέξανδρος,

 

Απόφαση για επιστολή στην 4η διεθνή. Η οκδε σπαρτακος παραμένει το τμήμα και η τπτ παρατηρητης. Επιχειρήματατα: Η τπτ αποχωρησε απο το τμημα. Η τπτ δεν είναι οργάνωση, αυτοδιαλύθηκε στη συναντηση. Το συνεδριο θα αποφασίσει. Δεν επιδιώκoυμε να γίνει αμεσα αυτή η συζήτηση, διοτι σε αντίθεση με την Συνάντηση εμείς θα συμμετέχουμε στο Πολυτεχνείο.

 

Φανή

Ενημερωση απο διαδικασία πολτικών γραφείων της 4ης το Σαββατο. 4 θεματικες. Το 1 απο Αλμπαραθιν οικονομολογος και μιλησε για επιδραση των πολιτικών της ΕΕ στην οικονομια (. Το 2 ήταν παρουσίαση της πρωτοβουλίας Ουρμπαν, Τουσεν που λεγεται Covid Tax Initiative που εχει στοχο να αναδιανείμει τον πλουτο και θελει στήριξη απο περισσότερα άτομα και οργανώσεις για να υπαρξει πίεση στην ΕΕ και να αναδείξουμε την προβληματική αρχ/κη της ΕΕ και να αντιπαρατεθούμε με αυτή. Και το 1 και το 2 είναι στο international viewpoint. Το 3 ήταν η ενημέρωση των γραφείων. Εγω εκανα ενημερωση με βάση τις ερωτήσεις που ειχαν δοθει για την συγκυρία στην πανδημία, τις αντιστάσεις, πως συμετέχουμε, τι στοχεύουμε να υπαρξει στο διεθνές πολιτικό σκηνικό το οποίο θα βοηθούσε στην παρεμβαση μας. Μας έκοψαν χρόνο επειδή υπήρχε και η ΤΠΤ η οποία μιλησε μόνο για την τηλεργασία και το ότι φασιστες στην κυβερνηση. Η προταση μας για κοινό κείμενο για την ανατολική μεσόγειο δεν εισακουστηκε. Το 4 ήταν για ενα οικολογικό συνεδριο, το οποίο δεν έχει κανενα χαρακτήρα κινηματικού συντονισμού αν και εχει ενδιαφέρουσες θεματικές. Οι σκωτσέζοι το οργανώνουν και με συμμετοχή των Μ.Κ.Ο.

Η συζήτηση δεν ειχε καμια καταληξη. Ειπαν ότι μπορεί να γίνει μία πιο συντονιστική.

 

Μανος

Εγινε η συναντηση για το Πολυτεχνείο. Η ανταρσυα, το ΕΕΚ, η ΟΚΔΕ και η ΟΡΜΑ συμφωνουν να γινει η πορεία και κάπως και το τριηερο. Η Συναντηση και η ΑΡΑΝ λενε το σκεφτονται ακόμα. Εμείς να παμε καποιοι με πανό και με ασφαλεια στην πορεία. Να μην μπουν τραπεζακια δεν εχει νοημα. Αλλα να γίνει μια μικροφωνικη. Να κανουμε ενα τριημερο εκδηλώσεων εμεις ηλεκτρονικες. Η ρoσιναντε μας είπε να κανουμε εκδηλωση και εμεις να τους πουμε για τις 15. Παντιερα να γραψουμε ενα κειμενο να στειλουμε για αυτο το θεμα

 

Αλέξανδρος. Συμφωνω να γίνει η πορεία. Υπαρχει θεμα με την επικινδυνότητα της πορείας λογω covid και λόγω προστίμων.  Να κανουν καλεσματα τα σχήματα και οι συλλογοι ή παμε με συνενοήσεις?

 

Βαλια: Να κανουμε ότι περναει από το χέρι μας με ανακοινώσεις και αναρτήσεις για να γίνει η πορεία του Πολυτεχνείου. Είναι πολύ σημαντικό και πρεπει να συμβαλλουμε όπως μπορούμε. Σε αυτο το πλαίσιο πρέπει γραψει κάποιος από την οργάνωση το κειμενο στην Παντιέρα, συμφωνω. Και πρέπει να κανουμε και εκδήλωση.

 

Γιαννα: Παμε με μετρα προφυλαξης. Να κανουμε μια εκδηώση και να την τρεξουμε από τωρα. Και να εχουμε καλεσμα. Να δουμε όμως και την τακτική της αστυνομίας. Η οποία αποκλείει τους χώρους για τα οποία γίνονται τα καλεσματα. Μπορεί να κλείσει όλο το κέντρο. Ο χρυσοχοιδης το εχει δεδομενο οτι δεν θα γίνει και εννοείται να καλεσουμε

 

Βερα. Να γίνουν καλεσματα. Ειμαι αισιοδοξη. Το ΚΚΕ εχει υπογραψει συνθηκη ειρηνης. Αν δεν είχαν τρελαθεί στο ΣΚΑΙ δεν θα ελεγε τιποτα η κυβερνηση….. Ειναι εκδικητικο. Γιατι θα ειναι αμαζο, δεν εχουν λογο να μην το θελουν. Θα πρέπει να ειναι επικαιρο. Να απαντάσει στις απαγορευσεις και τα μέτρα που δενε παρθηκαν. Θα είναι δύσκολο λόγω πρυτανείας να γίνει κάτι εντός Πολυτεχνείου γιατί οι σχολές ειναι κλειστές. Οι ιδέες που επεσαν ειναι καλες. Είναι δύσκολα τα πραγματα αλλά απο οτι φαίνεται ο Αγ. Δημητριος της Θεσ/κς στοιχισε παραπανω από εφετείο.

 

Δημήτρης. Μέσα από την ανακοίνωση μας θα πρέπει να στηλιτεύουμε την υπαναχώρηση δεα, αραν κλπ και την γενικότερη στάση τους.

 

Νικολας. Δεν γίνεται να κανουμε προβλέψεις. Μάλλον θα γείρει υπέρ του ΚΚΕ και της φυσιογνωμίας του η φάση. Να δώσουμε ενα ραντεβου και να παμε οργανωμένα αλλα όχι όλοι μαζί. Να πάμε σε τριάδες. Αν μας αφήσουν να πάμε κλαυθμώνος-πρεσβεία και τελος. Δεν θα κάνουν συλλήψεις στο σωρό. Δεν θέλουν να γίνουν μπάχαλα παντού γιατί δεν θα τους βολέψει η πίεση. Ο συμβολισμός του Πολυτεχνείου είναι πολύ βαρύς, δεν είναι οποιαδήποτε τυχαία πορεία. Η δική μας συμμετοχή θα πρέπει να είναι τελειως ελεγχόμενη. Ένα πανό και τέλος. Η πορεία θα ειναι μικρή. Μπορεί να γίνει μια εκδήλωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ εξω με αποστάσεις και σύντομα. Για την κριτική σε άλλες δυνάμεις έχει δίκιο ο δημητρης. Ενας πολιτικός αγώνας δεν γίνεται για να πούμε ότι τον καναμε. Είναι σημαντικό να πούμε ότι θα γίνει το Πολυτεχνείο γιατί κάθε φορά κατι γινεται και διακυβεύεται η διεξαγωγή των εκδηλώσεων.

 

Βαλια: Αν αυτές τις μέρες γίνει καποια καταληψη που θα συγκρουστεί με την αστυνομία, εκτιμώ ότ δεν θα μπορέσουμε να την υπερασπιστουμε, δεν θα είμαστε σε θεση να συμβαλλουμε σε αυτή την συγκρουση χωρίς να χασουμε πολλά παραπάνω.

 

Αλέξανδρος: Προσθηκη. Το ΚΚΕ μπορει να μην το πειράξουν αλλα τους αλλους μπορεί, δεν εχει σημασία. Εγω βλέπω θετικά μια ανοιχτή καταληψη που ενδεχομενως θα γινει

 

Ηλίας. Η κυβερνηση αναγκαστηκε να παει σε λοκ νταουν και θα ειναι καταστροφικο. Εκανε οτι μαλακια που περνουσε απο το χέρι του για να φτάσουμε ως εδω. Δεν ενισχυσε τα ΜΜΜ, δεν εκανε προσλήψεις στην υγεία. Στα σχολεια ξερουμε την κατασταση. Απο την αλλη κυνηγάει τους πιτσιρικαδες και γλείφει την εκκλησία. Ετσι ο ανορθολογισός και ενισχύει το ακροδεξιο κινημα αμφισβητησης της πανδημιας. 

Τα κρουσματα ανεβαίνουν . Ο κοσμος το βιώνειι σαν απειλη. Τωρα βρίζει την κυβερνηση γιατι ξερει οτι τοσο καιρο δεν εκανε τιποτα. Μην παμε στην αντιληψη οτι ολο αυτό το πραγμα γίνεται οχι σαν αφορμή. Μέσα απο αυτό το πράγμα θελει να στοχοποιησει το κινημα. Ο Αδωνις Γεωργ λεει ότι φταίει το εφετειο. Όλο αυτό τον καιρό κανουν θεια κοινωνία.

Η πρωτομαγια εγινε. Παρα την κριτικη που δεχτηκε. Αλλα καλα εκανε. Εδειξε οτι μπορουν τα κομματα της αριστερας να προστατευσουν πολυ καλυτερα τον κόσμο τους από την κυβέρνηση. 

Στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρώτη φορά ήταν ομοφωνη και μπορούμε τωρα να πιεσουμε κι αλλους. Υπάρχουν ένα σωρο προβλήματα. Να είμαστε σε επικοινωνία με τις αλλες οργανωσεις. Αν είναι κλειστή η Κλαυθμώνος να παμε αλλου. Να γινει μικροφωνική έστω και απεναντι απο το Πολυτεχνειο. Το οτι ειναι τρίτη, δηλαδή εργασιμη λυνει καποια προβληματα. Οι αλλες αποψεις είναι φοβικες. Το να λεει το ΚΚΕ θα γίνει συγκεντρωση σημαίνει προβλήματα. Γιατι ο Χρυσοχοιδης δεν μπορεί να την πέσουνε στο ΚΚΕ.

Τους εχει κοστισει η ιστορία με την Χ.Α. Τωρα με τον πρυτανη μιλανε για κοκκινους φασισμούς. Ο ΣΥΡΙΖΑ ειπε το σκεφτομαστε. Ειναι θεμα των φορεων οχιι του κομματος. Δεν ειναι ξεκαθαρος. Πιεζεται. Η νεολαια του τον επηρεάζει. Παμε μερα με την μερα.

 

Νικόλας. Μην φτάσουμε στο σημείο να λέμε οτι το λοκ νταουν εγινε για να μην παμε στην πορεία. Όποιος ειναι άρρωστος ή ηλικιωμένος να κατσει σπίτι. Η κυβέρνηση δεν έχει βγάλει ακόμα επίσημη απαγόρευση. Υπάρχουν καλέσματα. Για την παντιέρα ποιος θα γράψει;

Βερα. Να δουμε και την απεργία για τις 25 ή 26 και εβγαλε και το ΕΚΑ. Για να πιεσουμε και την γραφειοκρατεία να βγει τοτε κινητοποίηση πρέπει να γίνει το Πολυτεχνείο.

 

Αποφαση: Προτείνουμε στον Τάκη Θ. Να γραψει ενα κειμενο για τη Παντιερα.

 

Νικόλας: Ο σχεδιασμός για το περιοδικό και τη συνδιάσκεψη αλλάζει. Μηπως αναδιατάξουμε κάπως τα όργανα μεχρι να μπορεί να γίνει. 

Βέρα: 

στη γειτονιά που δουλεύουμε κάναμε μια συνάντηση τη μέρα που έγινε το λοκντάουν. Η πλειοψηφία των σ.σ. Ήταν της άποψης ότι δε γίνεται να μην κάνουμε και τίποτα γιατί το λίγο στα κρυφά και οι θυροκολλήσεις κτλ δεν ήταν αρκετά.

Και με τον Αλέξανδρο και τον Αχιλλέα είπαμε να εστιάσουμε στην παρέμβαση στον επισιτισμό και ιδίως στα delivery. Έχει δίκιο ο Νικόλας που λέει ότι ο κόσμος κυκλοφορεί, δεν είναι άδειοι οι δρόμοι, στις γειτονιές τουλάχιστον. Πρέπει να έχουμε μια τοποθέτηση και προς τα μέλη μας, να συμμετέχουμε και να μη σταματήσει η πολιτική δραστηριότητα με την έννοια να μην κάνουμε όλοι μόνο ιντερνετ. Να υπάρχουν ολιγομελείς ομάδες που πετάνε τρικάκια, κάνουν μοίρασμα κτλ. Είπαμε να προτείνουμε στην εργατική λέσχη να κάνουμε μια εξόρμηση για κάλεσμα για την πορεία του Πολυτεχνείου. Να γίνουν πράγματα στις γειτονιές και με αναφορές στα μέτρα που περνούν στα εργασιακά κτλ. 

Θεωρούμε ότι πρέπει να κινηθούμε όπως τον Μάρτη (αρχή καραντίνας) ή τον Μάη που ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα. 

 

Ηλίας :έχω την αίσθηση ότι αυτή την περίοδο δε θα δούμε μαζικές διαδηλώσεις κτλ. Είναι λογικό, ο κόσμος φοβάται κτλ. Είχαμε κάνει κάτι πολύ ωραίο τον Απρίλιο: πιο πολιτική προκήρυξη. Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ένα κειμενάκι που θα λέει: επικαιροποιημένα τα στοιχεία για πανδημία, με όλες τις ευθύνες της σημερινής κυβέρνησης αλλά και της προηγούμενης και ενάντια στη γραμμή της κυβέρνησης για το παγκόσμιο φαινόμενο. Ποιος κρατάει όρθια την κοινωνία; Τι έχουν κάνει και φτάσαμε εδώ…

Το κείμενο να είναι προσεγμένο και να κάνουμε ψιλοεξορμήσεις σε χώρους. Η Βέρα είπε για παρεμβάσεις στην Καλλιθέα. Να πάμε και σε νοσοκομεία, και σε χώρους εργασίας κτλ. Και να υπογράφουμε “ΟΚΔΕ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ”. 

Έχει τη σημασία του. Υπάρχει κόσμος αγανακτισμένος. Θα παρέμβουμε όχι στις μεγάλες συγκεντρώσεις αλλά σε χώρους που μπορούμε να δράσουμε. 

 

Γιάννα: θα συμφωνήσω με την τελευταία πρόταση του Ηλία, έχοντας και την εμπειρία του κειμένου που είχαμε βγάλει και της καμπάνιας μας κατά το πρώτο λοκντάουν. 

Όλη η δημοσιότητα που δόθηκε, έστω μέσω facebook, έστω μέσω μέιλ ήταν σημαντική. Δεν ξέρω ποιος θα μπορούσε να το αναλάβει, επειδή όμως θα μένω μέσα εγώ θα μπορούσα να βοηθήσω σε αυτό. Στο κείμενό μας θα πρέπει να υπάρχει και κριτική για τα προηγούμενα και μάλιστα να εστιάσουμε στο ότι η πολύ μεγάλη κρίση εμφανίζεται στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες. Στην πρώτη καραντίνα, ο κόσμος ήταν πεπεισμένος και συμμορφώθηκε. Η κρίση δεν αφορά μόνο την Ελλάδα, αλλά είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Αυτό το αντιστρέφουμε, καθώς αυτό που εννοεί η κυβέρνηση “παγκόσμιο” είναι οι καπιταλιστικές χώρες της Δύσης. 

Τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα. 

Το μότο μας εξακολουθεί να είναι επίκαιρο και πρέπει να το ξαναβγάλουμε. 

Θα πρέπει να δώσουμε και την οικολογική διασταση της πανδημίας για να διαχωριστούμε απο τις συνηθισμένες τοποθετησεις. Μπορώ να γραψω μία παραγραφο. Μπορούμε να το αξιοποιήσουμε σε κειμενα και τοποθετήσεις. Επι του πρακτέου. Κανουμε κατι για να αναδειξουμε την οργανωση στο Πολυτεχνείο? Δεν θεωρω σκοπιμο να κανουμε εκδηλωση την παραμονή του Πολυτεχνειου. Μονοι μας πρεπει. Ειπαμε να εχουμε τον σπαρτακο ετοιμο στις 17ν. Θα έχει βγει ηλεκτρονικα?

 

Βάλια: συμφωνώ με όσα ειπε ο Ηλίας για το κείμενο σχολιασμού και του δεύτερου κύματος αλλά και των πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης που οδήγησαν σε αυτό χωρίς να παραγνωρίζουμε και τους άλλους παράγοντες. 

Να μπουν και τα στοιχεία που λέει ο Κώστας. Έχουν βγει τα συμπεράσματα και για το τι προσπαθεί να κάνει η κυβέρνηση, και για τα σχέδιά της για την καταστολή και τα μέτρα συνολικά. Γιατί δεν ενισχύει το ΕΣΥ και τα ΜΜΜ. Έχει ανοίξει τόσο μεγάλη κουβέντα. 

Το προηγούμενο διάστημα ήταν στην ατζέντα της κυβέρνησης η περισσότερη ιδιωτική υγεία και ασφάλιση και νομίζω όταν ήρθε ο κορωνοϊός και της χάλασε/καθυστέρησε το σχέδιο. Ο κόσμος θυμήθηκε την αξία του ΕΣΥ. Πρέπει να το λέμε ξεκάθαρα: να τους κοστίσει αν ξανανοίξουν την κουβέντα για κάτι τέτοιο. Πρέπει να είναι ένας στόχος μας αυτός για το κίνημα. Και για τα ΜΜΜ το ίδιο, στο ΦΕΚ πάντως είναι γραμμένη η μείωση των δρομολογίων για να αφαιρεί το κίνητρο για τις μετακινήσεις. 

Να γράψουμε ένα κείμενο με υπερσυγκυριακή αξία. Επίσης να κάνουμε τα υλικά μας και ηλεκτρονικά και θα βοηθησει για την κινητοποίηση των μελών (παρεμβάσεις κτλ.)

Πράγματι η συνδιάσκεψη θα πρέπει να γίνει σε έναν χρόνο που θα είναι ζωντανή η συζήτηση, να εξασφαλιστει η συμμετοχή από όλους. Μάλλον θα πρέπει να πάρει αναβολή. Και επειδή και η πανδημία μας αποσυντονίζει και εμάς τους ίδιους, καλό είναι να πούμε ότι μπαίνουμε σε προσυνδιασκεψιακό διάλογο και ας κρατήσει περισσότερο. 

 

Νικόλας: η Βάλια έκανε σημαντική συμβολή γιατί η σημερινή συγκυρία επιβάλλει διαφορετική προσέγγιση. Η αρχική μας προσέγγιση ήταν εξαιρετικά σοβαρή. Είμαστε μία μικρή οργάνωση, αλλά απ’ την πρώτη στιγμή καταλήξαμε σε μια γραμμή σοβαρή και άλλες μεγάλες οργανώσεις ανακαλύπτουν τώρα στοιχεία της. Το σύνθημά μας να είναι το ίδιο με μια έμφαση όχι τόσο στην καταστολή, που είναι πολύ σημαντική, αλλά να μην καταλήξουμε να λέμε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να καταστείλει ένα κάποιο τεράστιο κίνημα. Να πούμε ότι τα μέτρα έχουν πολιτική και κοινωνική στόχευση. Με τους χειρισμούς της κυβέρνησης σήμερα θα καταλήξει να πεθάνει πολύς κόσμος. Είναι δολοφονική η κυβέρνηση. Την άνοιξη οι χειρισμοί ήταν στην τύχη και το καλοκαίρι δεν επιβεβαιώθηκε το σενάριο με τους πολλούς τουρίστες, ίσως έπαιζε και ο καιρός ρόλο. Ήταν δεδομένο ότι θα γίνει νέο κύμα αλλά η απουσία λήψης μέτρων είναι δολοφονική. Όταν μιλάμε για διψήφιους αριθμούς θανάτων και τριψήφιους διασωληνωμένους. Δεκάδες κρούσματα σε ιατρικό προσωπικό, μπαίνει καθαρά θέμα επιβίωσης. Να αναδείξουμε αυτό το κομμάτι: το θέμα είναι ότι η κυβέρνηση μας έχει αναλώσιμους, αδιαφορεί για τον πληθυσμό. Περισσότερο ΕΣΥ, νοσοκομεία, γιατροί. Να μπει μπροστά το κομμάτι της πρόληψης, σκανάρισμα του πληθυσμού, να συνταγογραφείται το τεστ και βελτίωση των ΜΜΜ. Για λόγους πολιτικής εμμονής και προτεραιοτήτων έχει σπαταλήσει χρήμα και σε άσχετα πράγματα, αναπλάσεις κλπ και σε πολεμικούς εξοπλισμούς. Η αντιμετώπιση της κυβέρνησης απ’ τον χώρο μας είναι ακόμη συνδικαλιστικού τύπου και όχι με πολιτικά αιτήματα, όπως πχ η επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων. Η τροπολογία Κικίλια με διαδικασία κατεπείγοντος για μετατάξεις και μεταφορές γιατρών ανά την επικράτεια. Ενδεχομένως απ’ τα νοσοκομεία της Αθήνας να πάρουμε μετάθεση σε άλλες πόλεις. Είναι επίσης πολιτικό θέμα, το πού θα βάλει τον πήχη η αντιπολίτευση, εμείς. Θα διαμαρτυρηθούμε και θα πάμε, βλ. ΚΚΕ; Δεν είναι αυτό το θέμα. 

Να τονιστούν τα παραπάνω.

Για τα πρακτικά : καταδρομικές παρεμβάσεις και σε εργασιακούς χώρους όπως και σε μετρό. Τρικάκια μοιράσματα θυροκολλήσεις τα είχαμε κάνει. 

Όμως αυτό σημαίνει: ανασύσταση της ΤΕΠ. Αν και το είχα προτείνει, δεν προχώρησε. Το θέμα είναι να κάνουμε μια επανεκκίνηση. 

Πρέπει να κάνουμε μια αναδιάταξη του γραφείου και να ενισχυθεί από Βάλια και Αλέξανδρο μιας που είχαν εμπλακεί και στην ΤΕΠ για να συντονίσουν κι αυτό το κομμάτι. 

 

Βέρα: προτείνω να μείνει ως έχει το ΠΓ κι απλώς η Βάλια και ο Αλεξ βρίσκονται σε κοντινότερη επαφή με το ΠΓ και συντονίζουν την ηλεκτρονική δουλειά.

 

Βάλια: με δεδομένη την κατάσταση της οργάνωσης να δούμε να έχουμε όργανα που χρησιμεύουν για εμάς γενικά, και σε αριθμούς και για τη λειτουργία. Ενώ έχουμε όργανα που λειτουργούν και συντονιζονται, οι πυρήνες δυσκολεύονται σε αυτό. Να το δούμε πιο πρακτικά και όχι απαραίτητα με το τι οριζει το καταστατικό και η συνδιάσκεψη.

 

Φανή: διευρυμένο πγ σε συνεννόηση με μέλη και μέλη της ΚΕ

Μην μπούμε σε αναδιάταξη του ΠΓ. 

 

Μάνος:  συμφωνω σε αυτά που είπε ο Νικόλας για το περιεχόμενο της καμπάνιας. Η κυβέρνηση έχει γελοιοποιηθεί. Δεν έχει καμία σοβαρότητα όταν αλλάζουν τα μέτρα κάθε τρεις ώρες. Απολύτως αναξιόπιστη. Δεν τους παίρνει κανένας σοβαρά γιατί έχουν κάνει τόσες λάθος επιλογές και δεν εμπιστευόμαστε τα κριτήριά τους. Πίσω από την ασυναρτησία τους όμως υπάρχει μια βαθύτερη λογική, λογοδοτούν σε άλλες ανάγκες απ’ τις δικές μας. Στο λιγότερο λογιστικό κόστος, στο μικρότερο πλήγμα για την οικονομία (της τουριστικοποίησης).

Για τα πρακτικά, ο Σπαρτακος πρέπει να βγει σαν να είχαμε τριήμερο. Έχουμε ένα πενθήμερο για στήσιμο, στριμωγμένο. Πρέπει να βρούμε μια λύση αυτά τα άρθρα να κυκλοφορήσουν και ξεχωριστά. Δεν πρέπει να κάνουμε πίσω στο κομμάτι της μόρφωσης και της πολιτικής τοποθέτησης. Δε θα μας οικοδομήσει μακροπρόθεσμα η άποψή μας για τον κορονοϊό. Έχουμε χρόνο και καλό είναι να οργανώσουμε το μορφωτικό.

Να οργανώσουμε μια τηλεδιάσκεψη για την Πρωτοβουλία.

Ο σ. Μάνος θέλει να βοηθησει, ηλεκτρονικά τώρα είναι καλή ευκαιρία.

Για το τριήμερο : η ιδέα για το Ροσινάντε δεν ήρθε ουρανοκατέβατα. Είναι αναξιόπιστο να το παρατήσουμε, γιατί το είχαμε κανονίσει μαζί τους. 

Θέλει μια σκέψη για τις άλλες μέρες. Δεν ξέρω αν θα υπήρχε τρόπος να κάναμε ηλεκτρονικά ένα αφιέρωμα στο πολιτικό τραγούδι. 

Συμφωνώ με τη Βάλια να γράψουμε το κείμενο για συνδιάσκεψη.

Για το θέμα των οργάνων: μέσα σε δύο χρόνια που έχει να γίνει συνδιάσκεψη είναι εντελώς φυσικό να αλλάξει η φυσική ηγεσία, αλλάζει το στρώμα των ενεργών μελών. Αντικειμενικά για να μπορέσουμε να φτάσουμε στην επόμενη συνδιάσκεψη, θα μπορούσαμε να έχουμε μια μεταβατική μορφή ηγεσίας, ωστόσο για να μην υπάρξουν πολλά ζητήματα θα μπορούσαμε να κάνουμε μια διευρυμένη μορφή και να σπάσουμε τα στεγανά μεταξύ ΚΕ και ΠΓ. 

Η μεγαλύτερη στόχευση είναι η νεολαία. Αν η εμπλοκή τους τους περιορίζει, εννοείται πρέπει να μας το πουν για να αποδεσμευθούν. 

Άρα να μείνουμε οι 5 ΠΓ + 2 (Βάλια – Αλέξανδρος) + 1 υγειονομικός (Νικόλας).

 

Για την ΤΕΠ: να στείλουμε στη λίστα της οργάνωσης και όποιος θέλει να συμμετάσχει και από άλλες πόλεις γίνεται γιατί είναι ηλεκτρονικά. 

 

Δημήτρης: καταλαβαίνω και το βάρος και την ευθύνη που έχει πέσει σε μεμονωμένους σ.σ. Είναι βέβαιο ότι χρειαζόμαστε μια οργανωτική ανασύνταξη, ΣΥΝΟΛΙΚΑ, όχι του γραφείου μόνο ή της ΚΕ. Να το ξανασυζητήσουμε , να το δούμε συγκεκριμένα και να το αντιμετωπίσουμε με συνολικό τρόπο. 

Προτείνω να κάνουμε μια ΚΕ που να συζητήσουμε μόνο το οργανωτικό. Να δούμε και το σκέλος της Πρωτοβουλίας. 

 

Νικόλας: Κι εγώ νομίζω ότι η συζήτηση για τα όργανα γίνεται σε μια κατάσταση που το να αναλάβεις μια νέα ευθύνη είναι λίγο δύσκολο. Το Π.Γ έχει να συναντηθεί πάρα πολύ καιρό. Τώρα σημαίνει ότι πρέπει να έχεις παραπάνω το νου σου. Δεν έχω γνώμη αν θα είναι τυπικός ή επικουρικός ο τρόπος που θα συμμετέχουν τα παιδιά. Να αναλάβουν όμως την καμπάνια της οργάνωσης. Δεν υπάρχει κίνδυνος να χαμηλώσω την ταχύτητα που έχω στις ευθύνες μου. Δεν είναι θέμα αν είμαστε πολλοί ή λίγοι αλλά να ασχολούμαστε. Δεν θέλω να είμαι στην ΤΕΠ γιατί την προηγούμενη φορά κατηγορήθηκα ότι εκπροσωπώ το γραφείο (στο οποίο πλέον δεν ήμουν) και στραγγαλίζω τις απόψεις. Προτείνω με λίγα λόγια μια ομάδα του γραφείου συν κάποια άλλα άτομα. Και μια ομαδα γραφείου που θα την φτιάξει η Βαλια και ο Σαντουκος.

 

Αλέξανδρος. Συμφωνώ ότι έχει αρχίσει να γελοιοποιείται η κυβέρνηση από την τραγική υποτιθέμενα τεχνοκρατική διαχείριση. Αυτό που πρέπει να τονιστεί ότι είναι γελοίο είναι ο χρόνος που γίνεται λοκ νταουν σε σχέση με τις διαθέσιμες κλίνες ΜΕΘ. Λένε ότι είναι 1000+ αλλά δεν υπάρχει διαθεσιμότητα όταν φτάσουν 300. Πως γίνεται Συμφωνώ με την επίταξη των ιδιωτικών χωρίς αποζημίωση. Αλλά το ζήτημα του μοιράσματος των χρημάτων για μένα είναι δευτερεύον. Χρειάζεται μια πιο πλήρης ανάλυση για το πως συνδέεται με την προηγούμενη κρίση. Δεν πρόλαβε καν να πέσει η ανεργία στο 15% και άρχισε πάλι να ανεβαίνει και έχει φτάσει το 18%. Θέλουν να φυτοζωούμε, την ώρα που κάποιοι θα κερδοφορούν χάρη στις δικές μας θυσίας. Η πανδημία ξέφυγε με ευθύνη της κυβέρνησης, και όχι επειδή υπάρχει κάποια ατομική ευθύνη που δεν πήραμε, όχι επειδή η νεολαία δεν πρόσεξε, ούτε λόγω του εφετείου. Παραδέχονται και οι ίδιοι ότι το 85% της μετάδοσης οφείλεται σε συγχρωτισμό σε εσωτερικούς χώρους όπως ΜΜΜ, εστιατόρια, μαγαζιά, μεγάλοι χώροι εργασίας. 

Για το οργανωτικό, να μπει η Βάλια στο γραφείο που απ’ όσο ξέρω έχει διάθεση και χρόνο. Ο Ιάσονας μάλλον είναι υγιές να βγει και λογικά δεν θα έχει πρόβλημα. Για την ΤΕΠ δεν ξέρω αν είμαι σίγουρος για τις διαθεσιμότητες και τη διάθεση να τρέξει. Πολλά ζητήματα τα συζητάμε ξώφαλτσα και συμφωνώ με την πρόταση του Δημήτρη. Θεωρώ ότι ο Νικόλας έχει όρεξη και παίρνει πρωτοβουλίες. Θα μπορούσε τυπικά να ξαναποτελέσει μέλος του ΠΓ. Θέλω να βοηθήσω όπου μπορώ. Υπάρχουν όμως όρια όπως αυτό που έθεσε ο Μάνος, ότι δηλαδή αν ρίξουμε τις δυνάμεις στο γραφείο θα πρέπει να τις πάρουμε από τη νεολαία και τα σχήματα. Δεν θεωρώ ότι μπορώ να το σηκώσω αυτή τη στιγμή ούτε πολιτικά, ούτε προσωπικά από άποψη χρόνου. Δεν θεωρώ ότι θα βελτιωθεί η διαθεσιμότητα μου το επόμενο διάστημα.

 

Ηλιας. Εχω γραψει πολλά θεματα και νομιζω είναι το ρεζουμε. Ο Σπαρτακος να βγει. Μπορούμε και να τον τυπωσουμε. Πρωτοβουλια να την επανακκινησουμε. Δεν ειναι ότι δεν έχουμε κανει κατι. Το τελευταίο τευχος του δελτιου ειχε παει καλα. Ειναι σημαντικό και για αυτους και για μας να υπάρξει μια τηλεδιασκεψη. 

Να γραψουμε ενα κειμενο και να το μοιρασουμε και να το διακινήσουμε. Δεν επαναλαμβάνομαι.

Εκδηλώσεις για το Πολυτεχνείο. Μια θα κανει η ανταρσυα. Θα συμμετέχουμε. Το κειμενο του Τακη να το κανει. Η εκδηλωση με τη Ροσινατε δεν ξερω ποτε θα γίνει.  

Να επαναλειτουργήσει η ομάδα της ανοιξης. Εγω διαφωνώ να κανουμε οργανωτιστικη συζήτηση. Τα προβληματα ειναι πολιτικα. Μην βαλουμε το οργανωτικό πιο μπροστα. Ουτε ποσοτικο είναι, ειμαστε πιεσμενοι απο την συγκυρια. Αν ειναι να μην μπούνε να γινε με το να αναλαβουν την ομαδα τυπου

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

ΤΕΠ: 

σβήνουμε την παλιά ομάδα – δημιουργούμε νέα ομάδα της οποίας τη συγκρότηση και τον συντονισμό αναλαμβάνει η Βάλια / ενημερώνουμε την οργάνωση και ενθαρρύνουμε εμπλοκή μελών και από άλλες πόλεις εκτός Αθηνών.

 

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ : βγαίνει ηλεκτρονικά και προωθούμε και αυτόνομα ορισμένα άρθρα. 

Για το άρθρο για τον κρατικό καπιταλισμό: 

Ηλίας: εγώ είχα τις ενστάσεις μου για να μην αρχίσουμε ιστορίες. 

Ηθελε ο Σακκάτος να γράψει ένα άρθρο για τη φύση των καθεστώτων, σαν απάντηση στον Μπόλαρη. Ωστόσο, έλαβα από τη ΣΕ μια πρόσκληση να γράψω. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου ότι δεν το αποφάσισα και προσπάθησα να το αποφύγω.

Κώστας: ήταν λάθος δικό μου που δεν έστειλα το κείμενο του Σακκάτου ακόμη, δεν ήταν για να ανοίξουμε κουβέντα πάνω στον κρατικό καπιταλισμό, ίσως έγινε κάποια παρεξήγηση.

Μάνος: να απευθυνθείτε στη Σ.Ε αν χρειάζονται διευκρινίσεις ή σχόλια, καλύτερα για να μην απασχολούμε

 

Τηλεδιάσκεψη για την Πρωτοβουλία:πολιτική συζήτηση για τη 2η φάση και επόμενο τεύχος του εργατικού δελτίου. 21-22 Νοεμβρίου

 

Κείμενα:

  1. Κείμενο για Παντιέρα: Τάκης (με βοήθεια από Μάνο)

 

  1. Κείμενο για Πολυτεχνείο:  Γιάννα

 

  1. Κείμενο ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ για 2ο κύμα κορόνα:  Νικόλας

 

  1. Κείμενο ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ για 2ο κορόνα: Φανή – Νικόλας

 

Εκδηλώσεις: 

Ροσινάντε: 15/11 (αν διαφωνήσουν πάμε στην προτεινόμενη από αυτούς ημερομηνία: 13/11)

ΑΝΤΑΡΣΥΑ 16/11

ΟΚΔΕ – ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 17/11 Δημήτρης Χαρ. (+Κλεάνθης;;) 

 

Μετά το Πολυτεχνείο: επικαιροποίηση κειμένων για συνδιάσκεψη. 

Print Friendly, PDF & Email
ShareTweetSend

Related Posts

No Content Available

Newsletter

BAR 241025
14-15 Νοεμβρίου: ανοιχτή εκδήλωση για τα εργατικά ατυχήματα από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας
Εργατικό - Συνδικαλιστικό

14-15 Νοεμβρίου: ανοιχτή εκδήλωση για τα εργατικά ατυχήματα από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας

8 Νοεμβρίου, 2025

Ένα ενδιαφέρον διήμερο εκδηλώσεων οργανώνεται από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας με θέμα τα εργατικά ατυχήματα...

Read more
Για την επιτυχία μιας Γενικής Απεργίας

Για την επιτυχία μιας Γενικής Απεργίας

4 Νοεμβρίου, 2025
Αντιφασιστική συγκέντρωση και πορεία το ΣΑΒΒΑΤΟ 1 Νοέμβρη, 6 μμ, Πλατεία ΗΣΑΠ Ν. Ηρακλείου

Αντιφασιστική συγκέντρωση και πορεία το Σάββατο 1 Νοέμβρη, 6 μ.μ., Πλατεία ΗΣΑΠ Ν. Ηράκλειο!

30 Οκτωβρίου, 2025
Συλλογή υπογραφών για την αθώωση των 15 συλληφθέντων φοιτητών και φοιτητριών στην Αρχιτεκτονική σχολή Αθήνας.

Συλλογή υπογραφών για την αθώωση των 15 συλληφθέντων φοιτητών και φοιτητριών στην Αρχιτεκτονική σχολή Αθήνας.

26 Οκτωβρίου, 2025

Να αθωωθούν τα συλληφθέντα της κατάληψης του Φ.Σ. της Αρχιτεκτονικής στις 14 Οκτώβρη

24 Οκτωβρίου, 2025

Ιστορικό

Αναζήτηση

No Result
View All Result

Εγγραφείτε στο Newsletter!

© 2023 ΟΚΔΕ - ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Κείμενα
    • Πολιτική κατάσταση – Συγκυρία
    • Διεθνή
    • Εργατικό – Συνδικαλιστικό
    • Φοιτητικό κίνημα
    • Γυναικεία Ομάδα
    • LGBT κίνημα
    • Αντιφασισμός/Αντιρατσισμός
    • Πόλεμος
    • Ιστορικά
  • Απόψεις
  • Ανακοινώσεις
    • Αποφάσεις
    • Εκλογές
    • Συνδιάσκεψη
  • Παγκόσμια Συνέδρια
  • Λέσχη Σπάρτακος
  • Βιβλιοθήκη
  • Εκδόσεις
    • Σπάρτακος
      • Σπάρτακος 134, Δεκέμβριος 2021
      • Σπάρτακος 133, Μάρτης 2021
      • Σπάρτακος 132, Νοέμβρης 2020
      • Σπάρτακος 131, Ιούνιος 2020
      • Σπάρτακος 130, Νοέμβρης 2019
      • Σπάρτακος 129, Μάρτης 2019
      • Σπάρτακος 128, Νοέμβριος 2018
      • Σπάρτακος 127, Απρίλιος 2018
      • Σπάρτακος 126, Νοέμβριος 2017
      • Σπάρτακος 125, Μάιος 2017
      • Σπάρτακος 124, Μάρτιος 2017
      • Σπάρτακος 122-123, Νοέμβριος 2016
      • Σπάρτακος 121, Ιούλιος 2016
      • Σπάρτακος 120, Μάιος 2016
      • Σπάρτακος 119, Μάρτιος 2016
      • Σπάρτακος 117-118, Νοέμβριος 2015
      • Σπάρτακος 116, Μάιος 2015
      • Σπάρτακος 115, Νοέμβριος 2014
      • Σπάρτακος 114, Ιούλιος 2014
      • Σπάρτακος 113, Φεβρουάριος 2014
      • Σπάρτακος 109, Ιούλιος 2012
      • Σπάρτακος 108, Μάρτιος 2012
      • Σπάρτακος 112, Ιούνιος 2013
      • Σπάρτακος 111, Απρίλιος 2013
      • Σπάρτακος 110, Οκτώβριος 2012
      • Σπάρτακος 107, Οκτώβριος 2011
      • Σπάρτακος 106, Ιούνιος 2011
      • Σπάρτακος 105, Μάρτιος 2011
      • Σπάρτακος 2017
      • Σπάρτακος 2011
      • Σπάρτακος 103, Ιούλιος 2010
      • Σπάρτακος 104, Νοέμβριος 2010
      • Σπάρτακος 102, Μάιος 2010
      • Σπάρτακος 101, Φεβρουάριος 2010
      • Σπάρτακος 100, Οκτώβριος 2009
      • Σπάρτακος 99, Ιούλιος 2009
      • Σπάρτακος 98, Μάιος 2009
      • Σπάρτακος 97, Φεβρουάριος 2009
      • Σπάρτακος 96, Νοέμβριος 2008
      • Σπάρτακος 95, Οκτώβριος 2008
      • Σπάρτακος 94, Ιούλιος 2008
      • Σπάρτακος 93, Μάιος 2008
      • Σπάρτακος 92, Ιανουάριος 2008
      • Σπάρτακος 91, Οκτώβριος 2007
      • Σπάρτακος 90, Ιούλιος 2007
      • Σπάρτακος 89, Μάιος 2007
    • Δελτία
    • Βιβλία
  • Ελληνικά
  • English
  • Français

© 2023 ΟΚΔΕ - ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?